Ja nisam daleko od tebe
Tvoje oči samo treba da znaju da gledaju, ja sam u tvojim pogledima
Možda bliža tebi nego ti sama
Ja sam u svakom otkucaju tvoga srca ...;)

недеља, 28. август 2011.

Vojnik od papira : )

Na svetu jedan vojnik bio
Smeo, visokih manira
Lep – al' lutka decja, gle!
Taj vojnik od papira.

Promeniti svet on hteo je
Za srecu, ne iz hira
A na niti bio je..
Taj vojnik od papira.

I vatru, dim i smrt i peh
On za vas dvaput bira,
Al' slusao je cerek, smeh
Ha! Vojnik od papira!

Tajne niste skrovite
Da li da vam dira
A cemu to? Ponovite!
Bio vojnik od papira.

Kob mu bila sudjena
U boj ga baci inat.
Ka vatri ruka pruzena
Smetnuvsi – da je papirnat.

U oganj, hajde, kreni sad!
Vec korak tlo mu dira.
Izgore on – tek tako – mlad

Bio vojnik od papira.



Нема коментара:

Постави коментар